Ключова подія осіннього сезону – виставка та конференція PrivateLabel-2024 -- Delo.ua


У Києві 5-6 вересня відбудеться XVІ Міжнародна щорічна практична зустріч PrivateLabel-2024, яка збере понад 500 учасників. Захід присвячений новим напрямкам у розвитку власних торгових марок (ВТМ) і включатиме досвід як українських, так і зарубіжних компаній. Учасники з роздрібних мереж та компаній-постачальників зможуть започаткувати або продовжити співпрацю, а також визначити стратегії та тактики для успішного розвитку своїх бізнесів.

Ініціатором та організатором Події виступає B2B Медіа-Група TradeMasterGroup.

Союзники експозиції

Генеральний Партнер - STRATEG

Батарейки НАША СИЛА - Наш Потужний Партнер

IT Партнер - Альянс Фахівців з Автоматизації Бізнесу

Головний партнер з міжнародної доставки вантажів - Freight Transport Partner

Технологічний партнер - Listex

Трансформаційний Партнер - EALC

Новаторський партнер - Свіжі Ідеї

Кулінарно-освітній медіа партнер - Culinara

ПРОГРАМА КОНФЕРЕНЦІЇ

Ведучий заходу, Сергій Мицик, комерційний директор компанії "Десна".

Марина Забарило, генеральний директор Consumer Panel Services GfK, розгляне питання вибору покупцем між ВТМ і брендами, аналізуючи тренди в Україні та на глобальній арені.

Катерина Калюжна, старший дослідник та виконавчий директор з брендових досліджень у Kantar Україна. Тема виступу: "Як ефективно позиціонувати власний бренд: створення привабливого образу марки".

Олександр Сивак, власник компанії "СТРАТЕГ Україна" Тема: Відносини із клієнтами та вірність бренду: методи залучення та утримання споживачів.

Ігор Руденко, ініціатор створення бренду "НАША СИЛА". Тема: Від власної торгової марки до популярного бренду.

Алла Ковалевська, комерційна директорка компанії "Auchan Україна". Тема виступу: Екологічні зміни в PrivateLabel: Інновації у пакуванні та маркетингові стратегії для просування українських власних торгових марок Ашан на міжнародній арені.

· Олексій Шеремет, Head of Alcohol & Food Market Department Freight Transport Partner. Тема: Імпорт та експорт - Ефективна складова вашого бізнесу

Дарія Іванченко, директорка з комерційних питань у компанії NOVUS, виступила з темою "Кризовий менеджмент власних торгових марок: специфіка, ризики та забезпечення ефективного впровадження продукту".

Леся Іванченко, яка обіймає посаду заступника генерального директора з питань торгівлі та маркетингу у ТОВ "Супермаш", представить тему: "Архетипи у створенні дизайну власного бренду".

Юлія Горбаченко, керівник департаменту якості в компанії BAKERY FOOD INVESTMENT. Тема доповіді: Менеджмент якості у виробничому процесі бренду: від контролю до впровадження стандартів.

· Марина Борисова, директор маркетингу Компанії Ясенсвіт. Тема: Відносини зі споживачами та лояльність до Власної Торгової Марки: стратегії залучення та збереження клієнтів

Оксана Міцкевич, очільниця центру розвитку роздрібної торгівлі ПрАТ "МХП". Обговорювана тема: Формування потужної історії бренду: Застосування сторітелінгу для збільшення цінності та покращення взаємодії зі споживачами.

Ірина Яковченко, очільниця відділу власних торгових марок у мережі мультимаркетів "Аврора". Тема виступу: Стратегії керування власними торговими марками в умовах сучасного ринку.

· Сокирко Андрій, директор з розвитку напрямку категорійного менеджменту ТОВ "Вересень плюс". Тема: Створення та просування товарів ВТМ. Приклад "Файно Маркет".

Альона Штанько, керівник Управління ВТМ Metro Cash and Carry Ukraine, та Костянтин Жук, менеджер з контролю якості Metro Cash and Carry Ukraine. Тема обговорення: Способи інтеграції українських виробників у міжнародні ритейлові мережі.

Валерія Марфут, заступник директора департаменту ВТМ (напрямок гігієна) Лінії магазинів EVA. Тема: Кейс ТМ JOY diapers for you. Туторіал "Як увійти в брендозалежну категорію та стати лідером"

Ірина Громова, очільниця маркетингового відділу Art Nation Loyalty, компанії, що спеціалізується на створенні гейміфікованих програм лояльності для ритейлу та розробці фіджитальних продуктів для FMCG. Тема виступу: "Гейміфікація як засіб підвищення продажів: приклад успішного кейсу 'Гусь Призолов'".

· Данило Іванов, Менеджер з розвитку проектів Listex. Тема: Удосконалення цифрового контенту. Використання Hero Image, lifestyle image та 3D-image для підвищення ефективності просування ВТМ на цифрових полицях

Антон Чабан, Головний спеціаліст з розвитку Департаменту Власної торгової марки ТОВ "ЕПІЦЕНТР К". Тема виступу: Private Label, які змінюють правила гри.

Олена Видиш, керівник відділу маркетингу Цитрус. Тема: Власний досвід у цифровому маркетингу для торговельної марки: практика онлайн-просування у галузі техніки та електроніки.

Олена Дзюбан, менеджер з успіху бізнесу в компанії PlanoHero. Тема: Від полиць до прибутку: 8 кроків до результативного мерчандайзингу.

Андрій Брик, директор з розвитку продажів власних торгових марок у мережі аптек "Подорожник". Тема виступу: Успішний ВТМ прагне стати лідером ринку.

Ірина Брославцева, яка обіймає посаду Генерального менеджера бізнес-напрямку "Чай та кава" у компанії "БІОСФЕРА", а також виконує обов'язки виконавчого директора ТОВ "КАПСОУЛ". Тема її виступу: Запуск власного бізнесу за 9 місяців і створення приватних брендів.

Назар Щирба, керівник департаменту розробки нових ринків в компанії Kormotech. Тема виступу: "Стратегії виходу на ринок Південної Америки з використанням Private Label".

· Денисовець Яніна, менеджер з продажу ГК "Центр Бізнес-Технологій". Тема: "SaaS BAS: Надійне управління бізнесом в умовах нестабільного енергопостачання"

· Туренко Максим, Комерційний директор ТОВ "SHERIFF. Тема: Переосмислення стратегії просування: перехід на нові ринки й відмежування від конкурентів

Антон Степанюк, один із засновників та маркетинг-директор першого українського кулінарного застосунку Culinara. Тема: Culinara - Піонер серед Кулінарних Додатків в Україні. Ідея, Розробка, Співпраця.

На цій виставці зустрінуться понад 1000 учасників! Серед відвідувачів будуть власники бізнесів, генеральні директори, комерційні директори, виконавчі директори, директори з маркетингу, розвитку та PR, національні та регіональні менеджери, керівники департаментів ВТМ та категорійні менеджери, директори із закупівель і директори з продажів.

Учасники матимуть можливість ознайомитися зі 100 виставковими стендами виробників товарів та послуг у сфері FMCG.

Особливі проєкти конференції!

У Києві 6 вересня для учасників конференції будуть підготовлені спеціалізовані столи для перемовин "постачальник-мережа". Учасники заходу матимуть можливість провести переговори з понад 40 українськими та міжнародними мережами в окремо виділеній переговорній залі, що триватиме протягом трьох годин.

Галерея нових продуктів PrivateLabel від провідних українських постачальників.

- Вручення Національних премій PrivateLabel-2024 - PrivateLabel-2024 - бізнес-нагорода, яка відзначає досягнення виробників та мереж у галузі розвитку СТМ та взаємодії з рітейлерами.

Related posts